District8.net | Homepage

17 september Magnetron in brand in woning Raadhuislaan Berkel en Rodenrijs

0 Comments 🕔17.sep 2016

dsci5858

Berkel en Rodenrijs – Zaterdagmiddag 17 september werd de brandweer gealarmeerd voor een brandgerucht op de Raadhuislaan in Berkel en Rodenrijs.

Ter plaatse bleek dat er een kleine brand ontstaan was in de magnetron in een aanleunwoning. De bewoners hadden een maaltijd te lang in de magnetron laten staan waardoor deze oververhit raakte en uiteindelijk in brand vloog.

Het vuur was snel gedoofd waardoor de schade beperkt bleef. De brandweer heeft nog wel de woning geventileerd. De ambulancedienst is ook ter plaatse gekomen om de bewoners te controleren op eventuele verwondingen. Er is uiteindelijk niemand vervoerd naar het ziekenhuis.

dsci5861

dsci5863

dsci5864

dsci5865

dsci5868

dsci5871

dsci5875

dsci5879

Foto’s: Olav Spa

Geen reacties

Er zijn nog geen reacties

Wees de eerste en plaats een reactie!

Plaats een reactie

Op District8.net geven wij u de mogelijkheid om te reageren.
(Disclaimer, copyright en de huisregels)

Voordat uw reactie zichtbaar is op de website zal uw reactie eerst bekeken worden door de redactie van District8.net

Zoek op onze site

instagramposter

Recente reacties

Tamme Aap

Tamme Aap

Mevrouw haalde de batterij uit de rookmelder, en ging weer

BEKIJK ARTIKEL
Ome Jan

Ome Jan

Misschien teveel aandacht voor zijn smartphone?

BEKIJK ARTIKEL
Buurtpreventie Steenvoorde-Noord

Buurtpreventie Steenvoorde-Noord

Buurtpreventie team Steenvoorde-Noord meld op twitter dat er een auto

BEKIJK ARTIKEL
Harry

Harry

Ik zit op die school en zag het helemaal afgezet

BEKIJK ARTIKEL
Yourchoice

Yourchoice

Ik denk dat dit de Bonairestraat is. Flinke klap.

BEKIJK ARTIKEL
Nicky

Nicky

Ik hoorde het via een vriendin van me en schoot

BEKIJK ARTIKEL
h dorst

h dorst

zo erg

BEKIJK ARTIKEL

Facebook.com/District8.net