District8.net | Homepage

Fietsenstalling afgebrand J.J. Slauerhoflaan Delft

45 Comments 🕔20.aug 2012

Delft – Bij een korte maar hevige brand aan de J.J. Slauerhofflaan in Delft is zondagavond 19 augustus een fietsenschuurtje uitgebrand. Het fietsenschuurtje stond op het terrein van de Jc Pleysierschool. Bij aankomst van de brandweer sloegen de vlammen uit het dak van het schuurtje maar door het kordate optrede van de brandweer is erger voorkomen. De politie liet weten dat de brand zeer waarschijnlijk is aangestoken.


Video Daan van den Ende, Foto’s Marvin Hake

45 Reacties

  1. 🕔 11:38, 20.aug 2012

    biebie

    Gelukkig is het niet de school zelf anders had a.s 28 ste m`n zoon niet naar school kunnen gaan. Wel triest dat dit weer is gebeurd en deze school moet het al van giften hebben,

  2. 🕔 13:34, 20.aug 2012

    Masu

    Ach ja elke leerling zou graag wat extra vakantie hebben toch ?

  3. 🕔 14:25, 20.aug 2012

    Maanlander

    Het zijn ook niet zulke lieverdjes, die daar ’s avonds rondhangen. Meer surveillance lijkt me beter. En, meteen achter de tralies, als ze zich misdragen. Geen jeugdrecht, meteen het “volwassenenrecht” laten spreken. Ouders voor de kosten laten opdraaien, waarna ze weer op de kinderen worden verhaald.

    En NL laat alles maar binnenkomen. Bah!

  4. 🕔 14:27, 20.aug 2012

    Maanlander

    Ach ja elke leerling zou graag wat extra vakantie hebben toch ?

    Nee hoor, mijn dochter was blij, dat ze weer naar school mocht. Naar een vriendelijke Surinaamse juf. Heerlijk, dat zij het naar haar zin heeft!

  5. 🕔 15:35, 20.aug 2012

    biebie

    En wie heeft er nog spullen voor deze school over……….. o.a oude fietsen ectr… het geen dus in de vlammen zijn verwoest, techniek zal nu wel moeilijk te leren zijn zonder dat er materialen zijn die het leren mogelijk maakt.

    Ook mijn zoon zou het weer heerlijk vinden naar school te gaan, Al was zijn eerste reactie wel tof langer vrij. helaas was alleen het schuurtje en fietsenstalling dus dinsdag gewoon weer pennen.

  6. 🕔 15:44, 20.aug 2012

    Masu

    Nee hoor, mijn dochter was blij, dat ze weer naar school mocht. Naar een vriendelijke Surinaamse juf. Heerlijk, dat zij het naar haar zin heeft!

    Uitzonderingen hou je altijd natuurlijk.

  7. 🕔 15:44, 20.aug 2012

    ook hallo

    het is woensdag weer pennen. en techniek hebben we dit jaar niet meer omdat er geen techniek leraar meer is die is namelijk te duur voor deze school dus het enige praktijk vak is koken en ckv. toch triest dat ze dure smartborden wel aanschaffen en leerlingen uit gekopieerde boekjes moeten werken en leraren weg moeten maar twee dure computer systemen wel kunnen aanschaffen zolang leraren het maar goed hebben beetje jammer maar helaas brandstichting dus. zal woensdag wel meteen de recherche komen-.- en zitten gekken op deze school

  8. 🕔 15:59, 20.aug 2012

    Masu

    Ach ja, de kwaliteit van het techniek onderwijs zuigt toch big time.

  9. 🕔 16:03, 20.aug 2012

    biebie

    ook hallo

    Wat een nare opmerking dat daar gekken zitten op school! Het zijn kinderen met of een rugzak of hebben een beperking waar door ze op een gewone school niet mee kunnen. daar is niks mis mee. dus beetje raar. wat betreft techniek dat die er niet zo zijn is wel vreemd gesteld daar mijn zoon juist deze richting heeft gekozen. als het er niet zou zijn dan hadden ze deze vakken niet aangeboden. “miss is er tijdelijk geen vakleerkracht’

    Maar er word wel lees gegeven. Wat betreft het computer systeem peper duur? het is idd wel nodig dat er z`n systeem moest komen. Maar ik heb als ouder nou niet de indruk dat de leraren het mooiste van het mooiste moeten hebben. Zij doen alles voor de leerlingen en werken van idd onderbetaald maar wel goed.

    En wat de recherche betreft laat die idd maar hun werk doen. en zorgen dat de dader (s) maar mooi mogen opdraaien voor de kosten. Het is erg triest dat mocht je ongenoegen hebben naar de school brandstichting als alternatief ziet. dan pas klopt er iets niet in je boven kamer.

    Ik zeg het is een goede school met goede leraren. die hart hebben voor hun werk en zeker voor de kinderen.

    Deze leraren weten wat werken is. het is wel triest dat zij maar heel weinig krijgen betaald en dat er nog meer bezuinigd gaat worden.

    Kinderen leren alleen maar uit gekopieerde boekjes “bladen”als de ouder geen schoolgeld heeft betaald. anders krijgen de kinderen gewoon een boek.

  10. 🕔 16:32, 20.aug 2012

    ook hallo

    zit u in de oudervereniging? en ik zit zelf op die school dus weet precies hoe het allemaal gaat daar dus u hoeft mij geen nieuwe dingen te vertellen want ik weet dat al en bij deze is de techniek leraar idd niet vervangen en dus moeten ze zelf gaan les geven net als bij gym en idd de leraren zijn goed alleen de mensen van hoger hand zijn niet heel super goed

  11. 🕔 16:44, 20.aug 2012

    Masu

    Nou, laten we nu ook niet net doen of leraren zielig zijn zeg. Het beroep van leraar wordt echt zo slecht nog niet betaald hoor. Miss is het minder dan wat andere HBO ers verdienen maar slecht ? Het is nog altijd niet zo dat een leraar het van een minimum loon moet doen.

  12. 🕔 10:05, 21.aug 2012

    Studentje

    Jc Pleysierschool is een school voor Zeer Moeilijk Opvoedbare Kinderen. Meestal komen ze later nergens aan de slag. Een groot deel wordt werkloos en of belanden in de grote criminaliteit. Dit baseer ik op feiten. Meestal wordt het klanten van politie en justitie.

    Over de fietsenstalling gesproken. Je kan eigenlijk van uitgaan dat het is aangestoken. We waren ook kinderen geweest.

  13. 🕔 12:40, 21.aug 2012

    Steve

    Jc Pleysierschool is een school voor Zeer Moeilijk Opvoedbare Kinderen. Meestal komen ze later nergens aan de slag. Een groot deel wordt werkloos en of belanden in de grote criminaliteit. Dit baseer ik op feiten. Meestal wordt het klanten van politie en justitie.

    Heb er anders wel mn VWO-examen gehaald met extra vak…

  14. 🕔 12:58, 21.aug 2012

    biebie

    Studentje says:
    August 21, 2012 at 10:05
    Jc Pleysierschool is een school voor Zeer Moeilijk Opvoedbare Kinderen. Meestal komen ze later nergens aan de slag. Een groot deel wordt werkloos en of belanden in de grote criminaliteit. Dit baseer ik op feiten. Meestal wordt het klanten van politie en justitie.

    Over de fietsenstalling gesproken. Je kan eigenlijk van uitgaan dat het is aangestoken. We waren ook kinderen geweest.

    Waar haal jij toch die onzin vandaan. Niet alle kinderen daar komen of zullen tzt in aanraking komen met justitie of hebben niet allemaal crimineel gedrag. Daar gelaten Jij schoffeerde deze kinderen nog al. En dat vind ik erg vergaan. Mijn zoon zit daar ook, Niet omdat hij crimineel is! Maar puur omdat hij niet mee kan komen op een andere “gewone” school door zijn stoornis Maar dat wil niet zeggen dat hij iets doet wat niet kan. Hij werkt wel degelijk netjes 3 x in de week bij dirk van den broek en werkt zich daar om zich te bewijzen een slag in de rondte

    Ik denk dat juist deze jongeren zich meer inzetten voor werk dan mening ander. Zij trekken in elk geval geen uitkering. en zitten netjes op school “Uitzonderingen”daar gelaten. Jou bewering is gewoon op NIKS gebaseerd en gewoon ge- L..L in de ruimte. Kom maar eens met feiten dan pas mag jij mee praten. Koekbakker

  15. 🕔 13:58, 21.aug 2012

    Ton

    OMG, het is weer dinsdag schreef:

    Jc Pleysierschool is een school voor Zeer Moeilijk Opvoedbare Kinderen. Meestal komen ze later nergens aan de slag. Een groot deel wordt werkloos en of belanden in de grote criminaliteit. Dit baseer ik op feiten. Meestal wordt het klanten van politie en justitie.

    Kletskoek, ze kunnen altijd nog buschauffeur worden.

    Steve jokte:

    Heb er anders wel mn VWO-examen gehaald met extra vak…

    Dat was wel op de locatie Westplantsoen.

    @biebie: Niemand neemt “Studentje” hier serieus. Hij heeft waarschijnlijk meer stoornissen dan de hele klas waar je zoon in zit bij elkaar, dus laat je door hem niet op de kast jagen.

  16. 🕔 14:19, 21.aug 2012

    ook hallo

    Jc Pleysierschool is een school voor Zeer Moeilijk Opvoedbare Kinderen. Meestal komen ze later nergens aan de slag. Een groot deel wordt werkloos en of belanden in de grote criminaliteit. Dit baseer ik op feiten. Meestal wordt het klanten van politie en justitie.

    Over de fietsenstalling gesproken. Je kan eigenlijk van uitgaan dat het is aangestoken. We waren ook kinderen geweest.

    studentje ben je een grappenmaker of zo?
    ik zit zelf ook op die school prima school.
    en nergens meer aan de slag? dat klopt niet werk nu al bij het ned. rode kruis. afd noodhulp en daar kom je niet als je in de criminaliteit komt dus een opmerking van een sukkel ZMOK idd zo noemen ze het maar ze zijn niet zo moeilijk gewoon ze hebben iets maar volgens mij spoor jij ook niet helemaal anders zet je niet zo`n domme reactie neer. mafkees

  17. 🕔 14:38, 21.aug 2012

    JeroenV

    Studentje moet je maar niet op letten hoor, dat is een beetje de dorpsgek hier op District8. Wanneer hij klaar is met zijn studie gaat hij weer fulltime op een pleintje naar duiven schreeuwen.

    Geef hem maar geen aandacht, dan houd hij vanzelf een keer op 🙂

  18. 🕔 14:54, 21.aug 2012

    Steve

    Dat was wel op de locatie Westplantsoen.

    Nee hoor, dat ik overal commentaar op heb is niks nieuws. Stanislas gaf mij na twee jaar een ban, kreeg ruzie met de mods. Vervolgens een jaar lopen vervelen op IMC, waar ze mij na een jaar zat waren en naar Pleysierschool verwezen. Die had alleen een wachtlijst van een jaar. Dus mocht ik een jaar op de Wissel Delft en de Bint in Den Haag mijn leerplicht vervullen met handvaardigheid en houthakken. Op Pleysierschool kwam ik in een klas met 8 leerlingen op een leraar. Met adequate begeleiders. Die irritante kut Steve met zn grote bek, ADHD, en geouwehoer bleek eigenlijk best handelbaar, als je maar redelijk was en als je hem maar genoeg uitdaging bood was hij ook nog rustig te krijgen zonder pilletjes.

    Pleysierschool is echt een wereldschool en is als een van de weinige scholen die er op gericht is het beste uit een kind te halen, ipv een kind in een bepaalde vorm te gieten en als die niet wil of meewerkt meteen bij het vuil te pleuren.

  19. 🕔 15:04, 21.aug 2012

    Masu

    Heb er anders wel mn VWO-examen gehaald met extra vak…

    Uitslovers heb je overal bij natuurlijk…

    maar al zouden die knapen opgroeien voor galg er rad wat dan nog ? Politie,justie en het gevangeniswezen willen ook graag blijven bestaan, . politici en de Nederlander an sich moet altijd wat te janken hebben. Er gaan vermogens om in die branche 1000den “verdienen” er de kost mee.

    Een grote club mensen is dus helemaal niet gebaat bij een verbraverisering van onze samenleving.

  20. 🕔 16:46, 21.aug 2012

    petertje

    maar al zouden die knapen opgroeien voor galg er rad wat dan nog ? Politie,justie en het gevangeniswezen willen ook graag blijven bestaan, . politici en de Nederlander an sich moet altijd wat te janken hebben. Er gaan vermogens om in die branche 1000den “verdienen” er de kost mee.

    Een grote club mensen is dus helemaal niet gebaat bij een verbraverisering van onze samenleving.

    En dat zeurt hier over een woordje wat niet goed in een zin staat??

    Maar even het onderwerp..Die duizenden komen van de belastingbetaler..Jan de arbeider dus..Dus niet opgroeien voor galg en rad ,want dan is de volgende stap het leven van mijn belastingcenten in en gevangenis of andere instelling..

  21. 🕔 16:49, 21.aug 2012

    petertje

    Nee hoor, dat ik overal commentaar op heb is niks nieuws. Stanislas gaf mij na twee jaar een ban, kreeg ruzie met de mods. Vervolgens een jaar lopen vervelen op IMC, waar ze mij na een jaar zat waren en naar Pleysierschool verwezen. Die had alleen een wachtlijst van een jaar. Dus mocht ik een jaar op de Wissel Delft en de Bint in Den Haag mijn leerplicht vervullen met handvaardigheid en houthakken. Op Pleysierschool kwam ik in een klas met 8 leerlingen op een leraar. Met adequate begeleiders. Die irritante kut Steve met zn grote bek, ADHD, en geouwehoer bleek eigenlijk best handelbaar, als je maar redelijk was en als je hem maar genoeg uitdaging bood was hij ook nog rustig te krijgen zonder pilletjes.

    En dan nu een mooi beroep met uitdagingen genoeg.. Go Steve!! 😉

  22. 🕔 18:40, 21.aug 2012

    Ton

    Steve schreef:

    Heb er anders wel mn VWO-examen gehaald met extra vak…

    Vreemd, want op de site van de locatie staat te lezen:

    De locatie biedt, als gevolg van het feit dat ze zoveel mogelijk leerlingen uit Delft en de aanpalende gemeenten binnen Delft wil opvangen, geen volwaardige VMBO, HAVO en/of VWO leergangen. Grote individuele niveauverschillen tussen leerlingen maken dat onmogelijk.

  23. 🕔 19:25, 21.aug 2012

    biebie

    Ton

    Om op jou bericht in te gaan. Het klopt dat de meeste leerlingen geen diploma halen. Maar behalen wel een certificaat.

    Soms Als een kind goed heeft gepresteerd in die 4 jaar en het niveau hebben behaald + alle leer lijnen en clusters + stage`s van het VMBO of VWO of Havo dan mogen ze op het stanislas of andere school mee doen aan de examens. Dus er is wel een mogelijkheid tot het behalen van.

    En 9 van de 10 kinderen stromen uit naar verdere opleidingen of een goede baan.

    En deze school word met normale subsidie van de overheid zoals elke school draaiende gehouden. deze school krijgt niets extra`s alleen de kinderen nemen een indicatie mee waar voor de school special onderwijs kan aanbieden. maar dat zijn maar schijntjes. Als je ziet hoe het gebouw er uit ziet. en kijkt dan eens naar het CLD of Stanislas dan is het om te huilen. Ondanks de leraren het graag anders hadden gezien.

    En nog een opmerking in het algemeen. deze kinderen moeten stinkend hun best doen om een stage plek te bemachtigen. wand door zoals ook hier boven de vooroordelen hebben ze vaak het na kijken. maar ze moeten wel die uren hebben gedraaid om evt die examens te halen. dus iedereen hier wees eens aardig en gun deze gasten. een stage plek a.s school jaar. dan worden ze op zeker eens gerespecteerd. ipv van gekleineerd.

  24. 🕔 20:25, 21.aug 2012

    Steve

    Vreemd, want op de site van de locatie staat te lezen:

    Klopt, t gaat ook om 15-12 jaar geleden. Ik zat op de locatie aan de Wolweversgaarde Havo/VWO en 4Mavo in Den Haag.
    Daar hadden we overigens staatsexamens.

  25. 🕔 20:34, 21.aug 2012

    Masu

    Maar even het onderwerp..Die duizenden komen van de belastingbetaler..Jan de arbeider dus..Dus niet opgroeien voor galg en rad ,want dan is de volgende stap het leven van mijn belastingcenten in en gevangenis of andere instelling..

    Dus eigenlijk misgun jij al die duizenden mensen die direct en indirect hun brood verdienen in en om het juridisch systeem hun en hun kids hun inkomen… Fraai is dat.

    Ook voor kids met een rugzakje zoals dat dan heet deze dagen zijn er stage plekken. Yup het vergt wat extra aandacht en inzet maar ook van deze jongens valt vaak best een vakman of vrouw te maken. Ze zullen je nog verrassen hoe goed ze erin worden als ze eenmaal iets hebben gevonden wat ze daadwerkelijk interreseert.

    En ja petert zelfs volgens jou principe mag ik er wat over zeggen in dit geval.

  26. 🕔 21:13, 21.aug 2012

    Ton

    Masu meende:

    En ja petert zelfs volgens jou principe mag ik er wat over zeggen in dit geval.

    Want je werkt in een outdoor shop op de afdeling rugzakken?

  27. 🕔 1:48, 22.aug 2012

    LAU

    Jc Pleysierschool is een school voor Zeer Moeilijk Opvoedbare Kinderen. Meestal komen ze later nergens aan de slag. Een groot deel wordt werkloos en of belanden in de grote criminaliteit. Dit baseer ik op feiten. Meestal wordt het klanten van politie en justitie.

    Niet per definitie, er is of wellicht nu was ook een afdeling voor kinderen met psychische problematiek
    en wat steve zegt; destijds was er wel havo vwo etc, Er werd iig BETER gekeken naar wat een leerling wel kon of hoe men kon bewerkstelligen dat n leerliing optimaal de capaciteiten kon benutten.

    destijds waren scholen vd pleysier beter (iig wat betreft aandacht en zorg naar een leerling) beter dan die hele grote scholen…

    Het is jammer dat al zegt men van wel dat de regering steeds meer wegpikt bij onderwijs, Want dat soort scholen en klein behuisde klassen zijn een uitkomst voor mensen met zoals steve nu benoemd ADHD omdat er gekeken werd naar de voor de leerling gemakkelijkste manier van leren.

  28. 🕔 8:01, 22.aug 2012

    petertje

    Ook voor kids met een rugzakje zoals dat dan heet deze dagen zijn er stage plekken. Yup het vergt wat extra aandacht en inzet maar ook van deze jongens valt vaak best een vakman of vrouw te maken. Ze zullen je nog verrassen hoe goed ze erin worden als ze eenmaal iets hebben gevonden wat ze daadwerkelijk interreseert.

    Helemaal eens ..Zo zie je maar

    Dus eigenlijk misgun jij al die duizenden mensen die direct en indirect hun brood verdienen in en om het juridisch systeem hun en hun kids hun inkomen… Fraai is dat.

    Nee die jongens voor galg en rad laten opgroeien zodat het gevangeniswezen kan blijven bestaan..dat is de oplossing…

    maar al zouden die knapen opgroeien voor galg er rad wat dan nog ? Politie,justie en het gevangeniswezen willen ook graag blijven bestaan, . politici en de Nederlander an sich moet altijd wat te janken hebben. Er gaan vermogens om in die branche 1000den “verdienen” er de kost mee.

  29. 🕔 8:02, 22.aug 2012

    petertje

    Want je werkt in een outdoor shop op de afdeling rugzakken?

    En ik lust geen zuurkool..

  30. 🕔 13:30, 25.aug 2012

    Masu

    Want je werkt in een outdoor shop op de afdeling rugzakken?

    Nee, ik was praktijkopleider/leermeester in de metaaltechniek, meer specifiek lassen en pijpfitten. En heb ook jongens en meiden met wat extra bagage naar hun diploma’s mogen begeleiden.

  31. 🕔 14:05, 25.aug 2012

    petertje

    Nee, ik was praktijkopleider/leermeester in de metaaltechniek, meer specifiek lassen en pijpfitten. En heb ook jongens en meiden met wat extra bagage naar hun diploma’s mogen begeleiden.

    De humor van de opmerking vond je niks, begrijp ik eruit..

  32. 🕔 14:36, 25.aug 2012

    Masu

    De humor wel, het is meer de outdoor sport waar ik weinig mee heb…

  33. 🕔 9:43, 04.sep 2012

    Cumlaude afgestudeerd

    Waar haal jij toch die onzin vandaan. Niet alle kinderen daar komen of zullen tzt in aanraking komen met justitie of hebben niet allemaal crimineel gedrag. Daar gelaten Jij schoffeerde deze kinderen nog al. En dat vind ik erg vergaan. Mijn zoon zit daar ook, Niet omdat hij crimineel is! Maar puur omdat hij niet mee kan komen op een andere “gewone” school door zijn stoornis Maar dat wil niet zeggen dat hij iets doet wat niet kan. Hij werkt wel degelijk netjes 3 x in de week bij dirk van den broek en werkt zich daar om zich te bewijzen een slag in de rondte

    Ik denk dat juist deze jongeren zich meer inzetten voor werk dan mening ander. Zij trekken in elk geval geen uitkering. en zitten netjes op school “Uitzonderingen”daar gelaten. Jou bewering is gewoon op NIKS gebaseerd en gewoon ge- L..L in de ruimte. Kom maar eens met feiten dan pas mag jij mee praten. Koekbakker

    @biebie: dan is dit goed nieuws. Er is dan in de jeugdzorg veel verbeterd en de kinderen van deze categorie wordt beter voorbereid op de maatschappij in vergelijking met 10 jaar geleden.

    Natuurlijk belanden ze niet allemaal in de grote criminaliteit, allee n de kans is aanwezig als je ze loslaat zoals meer dan 10 jaar geleden. Vooral kinderen die in de jaren’80 van de vorige eeuw op zulke scholen hebben gezeten zijn momenteel de grootste criminelen geworden of zitten in de psyciatirie.
    Bron: lees de statstieken van het CBS en er waren televisieprogramma bij NOVA en Achter Het Nieuws geweest.

    groetjes

  34. 🕔 21:50, 01.nov 2012

    Melissa

    Hier zit de grootste uitschot uit Delft

  35. 🕔 23:01, 01.nov 2012

    Masu

    En ze heet Melissa. Weer wat geleerd vandaag…

  36. 🕔 23:59, 01.nov 2012

    Mjota

    Cum Laude afgestudeerd, mwuahaha, aan de huishoudschool zeker?

  37. 🕔 15:43, 04.nov 2012

    buurman

    de school en leraren zijn goed
    maar heb daar me examens gehaald op vmbo en havo niveau en ik kan er niks mee.
    in de criminaliteit zit ik ook niet ,sterker nog ik ben nog nooit met justitie in aanraking geweest

    lul maar door de echte leerlingen wete t zelf t best!

  38. 🕔 21:22, 04.nov 2012

    Masu

    Niet jokken buurman. Nooit met justitie in aanraking geweest ? laten we dat eens in de breedste zin des woords beschouwen.. Je liegt

  39. 🕔 23:08, 04.nov 2012

    Ton

    Masu blufte:

    Niet jokken buurman. Nooit met justitie in aanraking geweest ? laten we dat eens in de breedste zin des woords beschouwen.. Je liegt

    Mag je uitleggen of inslikken.

  40. 🕔 23:43, 04.nov 2012

    Masu

    Wel, als hij ermee bedoelt nooit verdachte /getuige strafrechtadvocaat rechter etc te zijn geweest dan
    zou hij gelijk (kunnen) hebben de invloed van “Justitie” natuurlijk vele malen breder indirect kan het praktisch niet zo zijn dat je nooit “mee te maken” hebt gehad.
    Het hangt , kortom maar net vanaf welke definitie men hanteert. Al sinbreker X wordt aangehouden voor hij bij jou langs is geweest merk jij daar niks van maar heb je er, indirect, wel mee te maken.

    Als bepaald wordt dat er voor softdrugs een gedoogregeling bestaat heb jij daar wel meet te maken (indirect) We hebben regeltjes omtrend vuurwerk al raak je het spul nooit aan je hebt te maken met de gevolgen en het al dan niet adequaat handelen van Justitie en dus kom je er mee in aanraking. Je leeft in een land waar een (in verhouding met andere) landen redelijk funtionerend rechtssysteem hebben. Je hebt er mee te maken , etc etc etc. In de Breedste zin gezien heb je er al mee te maken voor je geboren bent.

  41. 🕔 13:29, 05.nov 2012

    Ton

    Slap verhaal Masu. Je weet best wat in deze context bedoeld wordt met “in aanraking komen”. Dat is echt iets anders als “ermee te maken hebben”, zoals je nu te berde brengt.

    Even iets heel ander: Doe jij soms aan “autotuning”?

  42. 🕔 16:12, 05.nov 2012

    petertje

    Even iets heel ander: Doe jij soms aan “autotuning”?

    Denk meer aan drugsgebruik..

  43. 🕔 0:13, 06.nov 2012

    Ton

    Het is dat vervloekte geheugen van me, dat steeds weer parten speelt. Ene Jeffrey, voorzitter ener autoclub en lasser…
    http://web.archive.org/web/20080319080924/http://www.brandweerdelft.nl/d8/?p=2058

    * Edit – De goede ouwe tijd. Wat hebben we toen gelachen “Gebeurd het dit niet dan stel ik artikelwet in werking en maak ik er een zaak van!”

  44. 🕔 1:53, 06.nov 2012

    Masu

    Even iets heel ander: Doe jij soms aan “autotuning”?

    Nope, mijn intresse in auto’s gaat niet verder dan het praktische nut van die machines als zijnde een transportmiddel. Verder kan het me werkelijk geen reet schelen.

  45. 🕔 10:25, 06.nov 2012

    Cumlaude afgestudeerd

    Denk meer aan drugsgebruik..

    @petertje: drugsgebruik en handel zijn op zulke scholen schering en inslag. Overal hangen junkies rond en drugsdealers rijden op en aan.

Plaats een reactie

Op District8.net geven wij u de mogelijkheid om te reageren.
(Disclaimer, copyright en de huisregels)

Voordat uw reactie zichtbaar is op de website zal uw reactie eerst bekeken worden door de redactie van District8.net

Zoek op onze site

Recente reacties

Kees

Kees

Smaakvolle reclame 'beste uitvaartverzekering' scoort 9.1 met duimpje omhoog.

BEKIJK ARTIKEL
Tosty_82

Tosty_82

Als iemand in het gezicht is getrapt dan is dat

BEKIJK ARTIKEL
Johan

Johan

Uitzien met afgeschermde wegen, fietspaden en voetpaden van de grachten

BEKIJK ARTIKEL
Henk

Henk

Men rijdt hier altijd aan de verkeerde kant van de

BEKIJK ARTIKEL
Johan

Johan

Volgens mij is atyschulte-mens gewoon een ongelukkige werknemer van DSM.

BEKIJK ARTIKEL
fietser

fietser

hadden ze de huizen maar niet zo dicht bij een

BEKIJK ARTIKEL
Willem v. O.

Willem v. O.

Weinig mensen kunnen nog leven zonder de producten van

BEKIJK ARTIKEL

Facebook.com/District8.net