District8.net | Homepage

NVU-Demonstratie Duitse ambassade rustig verlopen

30 Comments 🕔29.sep 2012

Den Haag – De Nederlandse Volk Unie heeft zaterdag 29 september gedemonstreerd voor de Duitse ambassade aan de Groot-Hertoginnenlaan in Den Haag. Een handje vol sympathisanten waren naar de ambassade gestreken om te demonstreren tegen de rechtsongelijkheid waar ze mee te maken hebben in Duitsland. Hier worden een aantal Neo-nazi’s vervolgd voor hun opvattingen. Ook de leider van de NVU, Constant Kusters is door het Duitse OM vervolgd. Volgens de NVU is dit een beperking van de vrijheid van meningsuiting, waartegen zij kwamen demonstreren. Na enkele toespraken was de demonstratie afgelopen. De ME die met een redelijke overmacht aanwezig, vanwege mogelijke tegendemonstraties hoefde niet op te treden. Een beroepsfotograaf werd door de politie apart genomen en gecontroleerd zonder dat ze hem een reden daarvoor wilden geven.


Foto’s Stephen Peters


Foto’s Bob van Keulen


Foto’s Dimitri Holster

30 Reacties

  1. 🕔 10:53, 30.sep 2012

    Punt en El

    VervolgT?????? http://www.cursusnederlands.nl

  2. 🕔 11:24, 30.sep 2012

    petertje

    Een persfotograaf werd apart genomen, Veronderstel dat er rare beelden ontstaan daar krijgen we onrust van en dat willen we niet..Oogkleppen op en net doen of iets niet gebeurt ,daar zijn we zo goed in hier..En dat terwijl een fotograaf niets anders doet als een mooi plaatje schieten om actueel nieuws te kunnen brengen.

  3. 🕔 16:16, 01.okt 2012

    zonnetje

    jammer dat juist weer de meeste foto’s zijn gemaakt over iemand met redelijk wat tattoo’s.
    ook hier word goed meegewerkt aan het vooroordeel dat mensen met tattoo’s aso’s zijn of extreem rechts.
    beetje jammer weer….

  4. 🕔 23:34, 01.okt 2012

    Lamborghini Klaus

    Ik begrijp niet wat je bedoelt.
    Zie ook een paar foto’s met brildragers er op, maar vooral lui met megafoons zijn vaak asociaal.

    jammer dat juist weer de meeste foto’s zijn gemaakt over iemand met redelijk wat tattoo’s.
    ook hier word goed meegewerkt aan het vooroordeel dat mensen met tattoo’s aso’s zijn of extreem rechts.
    beetje jammer weer….

  5. 🕔 6:22, 02.okt 2012

    CarpeDiem

    Haha, als je goed leest zie je staan dat er maar een handjevol mensen was komen opdagen. Dus meer mensen waren er niet echt om gefotografeerd te worden

    jammer dat juist weer de meeste foto’s zijn gemaakt over iemand met redelijk wat tattoo’s.
    ook hier word goed meegewerkt aan het vooroordeel dat mensen met tattoo’s aso’s zijn of extreem rechts.
    beetje jammer weer….

  6. 🕔 8:55, 02.okt 2012

    Lamborghini Klaus

    Met je megafoon je hele horde van wel 5 toehoorders toespreken is redelijk asociaal.

  7. 🕔 9:17, 02.okt 2012

    Cumlaude afgestudeerd

    Ik snap nog steeds niet waarom men de NVU als een gevaarlijke club wordt beschouwd. Onze Constant Custers is een heel sociaal bewogen man. Hij is wel een oprechte Nationalist met een Sociaal hart en een Vrij Nederland nastreeft.

    Ik zie hem liever als toekomstige President van Nederland.

  8. 🕔 10:57, 02.okt 2012

    Pim

    Wat is een beroepsfotograaf en waarom is het woordje ‘beroeps’ van enige waarde?

    Ik begrijp hier altijd in de discussies dat men aan vrijheid van pers doet als men met een fototoestel loopt en nooit is daarbij het woord ‘beroeps’ van belang geweest.

    Sterker nog, vele van het met zo’n toestel zijn amper droog achter hun oren en lopen met een P2000 pager en gedragen zich alsof je nazaten van Joop van Tellingen zijn die hun one-million-dollar-foto komen maken 🙂

  9. 🕔 8:30, 05.okt 2012

    Maanlander

    Ik zie hem liever als toekomstige President van Nederland.

    Helemaal mee eens! Het wordt tijd, dat wij UIT de EU(RO) stappen. Grenzen lekker op slot, als in Australië en voor immigranten hetzelfde beleid voeren als in Noorwegen! Alle criminelen het land uitzetten (blank èn niet-blank, dus ook de huidige politici!) en werkloze niet-NL’ers, alsmede niet-NL’ers, die meer dan 3 jaar hier wonen en geen NL spreken, ook op laten wieberen! Reken maar, ben je zo van de totale Staatsschuld af!

    Maar ja, dat zal nooit gebeuren, want ZIJ verdienen een goed leven, terwijl het eigen volk mag doodvallen! Thanx, PvdA (Partij van de Allochtonen / Partij voor de Armoe!)

  10. 🕔 10:50, 05.okt 2012

    petertje

    Sterker nog, vele van het met zo’n toestel zijn amper droog achter hun oren en lopen met een P2000 pager en gedragen zich alsof je nazaten van Joop van Tellingen zijn die hun one-million-dollar-foto komen maken

    Jij bedoelt net zoiets als agentjes die zich Rambo voelen ,en rondlopen of ze een rol tapijt onder hun arm dragen.. 😉

  11. 🕔 10:56, 05.okt 2012

    petertje

    Helemaal mee eens! Het wordt tijd, dat wij UIT de EU(RO) stappen. Grenzen lekker op slot, als in Australië en voor immigranten hetzelfde beleid voeren als in Noorwegen! Alle criminelen het land uitzetten (blank èn niet-blank, dus ook de huidige politici!) en werkloze niet-NL’ers, alsmede niet-NL’ers, die meer dan 3 jaar hier wonen en geen NL spreken, ook op laten wieberen! Reken maar, ben je zo van de totale Staatsschuld af!

    Verdiep je is in die man ..Constant Custers een man met hersenspinsels als Adolf Hitler,Als president=..Dan zijn jou joodse buren niet meer veilig..Veel plezier ermee…Klaar met jou en je trieste reacties..

  12. 🕔 9:44, 08.okt 2012

    Maanlander

    Verdiep je is in die man ..Constant Custers een man met hersenspinsels als Adolf Hitler,Als president=..Dan zijn jou joodse buren niet meer veilig..Veel plezier ermee…Klaar met jou en je trieste reacties..

    Dat genoegen is geheel wederzijds. Je bent en blijft een gore sukkel! Die Custers wil, zoals veel Nederlanders (die er (helaas) NIET voor uit durven te komen) Nederland veilig hebben. Goed, met sommige dingen ben ik het ook niet helemaal eens, maar…

    Laten we eerst maar eens de grenzen van NL sluiten en hetzelfde beleid voeren als Australië en Noorwegen. Zijn we al een stuk in de goede richting!

    Petertje, ik heb medelijden met je! (ja, je reactie weet ik al, kluns!)

  13. 🕔 11:06, 08.okt 2012

    petertje

    Dat genoegen is geheel wederzijds. Je bent en blijft een gore sukkel! Die Custers wil, zoals veel Nederlanders (die er (helaas) NIET voor uit durven te komen) Nederland veilig hebben. Goed, met sommige dingen ben ik het ook niet helemaal eens, maar…

    Constant wil Nederland veilig hebben en onderwijl alle joden uitroeien…Eigenlijk zegt dit genoeg over jezelf..Je bent dit ,je bent dat…oh, oh wat begrijpen we het allemaal goed…Een meningsverschil hebben en een discussie opzetten gaat dan over in persoonlijke taal…….Succes in het leven..

  14. 🕔 0:03, 09.okt 2012

    Pim

    Als Custers slechts tot doel had Nederland veilig te maken….

    Waarom moet dat dan gepaard gaan met de symboliek uit de Nazitijd?
    Dan is het argument Nederland veilig te willen maken slechts een slechte dekmantel.

    Is er bewijs voor zijn koppelen van onveiligheid aan gesloten grenzen en weren van rassen?
    Nee. Er zullen nog steeds Oostblokkers over de grens komen want die hoeven geen visum te hebben.

    Hoeveel Nederlanders (inlcusief Marokkanen van de 3e generatie met NL-paspoort) en Antillianen en … en … en de zogenaamde RASzuivere Nederlanders plegen hier misdrijven?

    En Custers’ aanhang? Werken die? En gaan die, als ze werken, dan hetzelfde gekleed?
    Ik durf het wel in te vullen… maar dan gaat de discussie niet meer over Custers maar over mijn invulling.

  15. 🕔 10:03, 09.okt 2012

    Cumlaude afgestudeerd

    @Pim: U bent bang voor Constant Custers. Het mag wel duidelijk zijn.

  16. 🕔 11:35, 09.okt 2012

    petertje

    @Pim: U bent bang voor Constant Custers. Het mag wel duidelijk zijn.

    En jij nog steeds geen andere dag als dinsdag, om je verlofdag te vieren uit de inrichting..

  17. 🕔 15:45, 09.okt 2012

    Pim

    @Pim: U bent bang voor Constant Custers. Het mag wel duidelijk zijn.

    Leg deze even uit. Want ik snap hem niet. Maar dat zal geheel aan mij liggen.

  18. 🕔 22:35, 09.okt 2012

    Ton

    Cum student is steeds extremer aan het worden. Ik ben haar spuugzat en ik heb besloten om er niet meer op te reageren. Een soort persoonlijke ban, zeg maar.

    * Edit – hij/zij zit niet ver van mijn persoonlijke BAN af 🙂

  19. 🕔 23:26, 09.okt 2012

    Masu

    Hoewel ik het met de denkbeelden van deze knapen hartgrondig niet eens ben ben ik wel van mening dat het uitdragen van je politieke overtuigingen in een “vrij” land als Nederland en Duitsland wel moet kunnen.

    Men heeft het over een stukje rechtsongelijkheid, In de kern kan ik me wel voorstellen dat met het in di e kringen zo ervaart en wellicht is het wel gewoon zo. Het toch vreemd dat je in een ” Vrije democratie” wel heel erg tegen iets mag zijn maar als je “voor” bent weerhoudt de wet, in het ene land meer dan het andere. Je daarvan.

    Zoiets als je mag wel ,en terrecht, tegen Ajax zijn maar “voor” Ajax zijn zouden we verbieden.

    Ik heb toch sterk het ID dat er wel degelijk een reden was om de betreffende fotograaf te controleren. Ik kan me levendig voorstellen dat de politie wellicht op zoek was naar een kleinigheidje om de man dan wel weg te sturen of mee te nemen en zo het maken (en publiceren)
    Van dit beeldmateriaal onmogelijk te maken teneinde het miss uit de media te houden in de trend van : Hoe minder aandacht voor deze mensen hoe beter.

    Symboliek uit de NAZI tijd Pim, ik neem aan dat je de “hoogtij” dagen van het nationaal socialisme bedoelt pak em beet 1930-1945. De grap is dat men Veel van die symboliek ook maar gewoon gejat heeft Zelfs uit andere culturen dan de Duitse de swastika bv bestaat al vele duizenden jaren onder meer in het boedisme , wat zo een beetje de meest vreedzame religie is die ik me kan bedenken) Of als symbool voor de zon bv.

    Anyhoe ben ik van mening dat men, vooral bij onze oosterburen er nogal in doordrijft, laten we wel zijn Het hakenkruis is daar verboden ook bv op een schaal model wat slechts ten doel heeft een zo goed mogelijk gelijkende replica op schaal van een bepaald onderwerp (bv een vliegtuig) te maken.
    Iets waar vele modelbouwers zich uitermate aan storen hoewel het simpel zelf te maken valt natuurlijk.

    Of het strafbaar maken van het ontkennen van de holocaust, vreselijk historisch feit, maar waarom zou je iets niet mogen ontkennen? Omdat bevolkingsgroep x dat toevallig niet leuk vindt ? Dat soort wetgeving lijkt mij meer een terugpakken naar juist de tijden waar het dan om draait vergelijkingen met moslim staten, Noord Korea , China, de oude sovjet unie ( nog veel grotere boeven dan de Nazi’s), en noem maar op zijn direct te trekken en dat allemaal in de “vrije” wereld dat deugt van geen kant.

    O en tja laten we zeggen dat Pimmetje en ik het nogal eens niet helemaal eens zijn maar angst voor een figuur als de heer Custers dat geloof ik niet zo gauw.

  20. 🕔 8:07, 10.okt 2012

    Willem v. O.

    Constant custard gaat ook vervelen lijkt mij, afwisselen met griesmeel of rijstepap geeft variatie.

  21. 🕔 12:56, 10.okt 2012

    Pim

    Dat “men het in die kringen zo ervaart” zegt alles over het intellect in die kringen.

    Het heeft niets met rechtsongelijkheid te maken en niets met “vrije democratie”.
    Bij democratie zijn de wetten en regels gekozen zoals ze nu zijn.
    Er is behalve “in die kringen” niemand die er zo over denkt.
    Aldus hoeft er niets te veranderen en is er geen rechtsongelijkheid.
    Vrijheid van meningsuiting stop ook waar belediging begint.
    Dat bijt elkaar ook niet al vinden bepaalde kringen dat.
    En juist die kringen zijn beledigd als je wat over heb zegt.

    Gejatte symboliek of niet. Het is het beeld wat ze willen oproepen.
    En dat is niet de vreedzaamheid uit het Boedisme.
    Als je dat niet ziet en andere wilt doen geloven dat dat evengoed hun doel zou kunnen zijn dan ben je net zo infantiel als hen, die het hebben over rechtsongelijkheid en geen democratie.

    Net zoals te denken dat het ontkennen van de holocaust verboden is “omdat er mensen zijn die dat niet leuk vinden”. Ga je schamen. Hoe kun je die woorden kiezen.

    En zou Custers (en cs) een baan hebben bij een werkgever?
    Of zou hij (en cs) teren op de zak van de maatschappij die hij zo verfoeit?
    Ik denk dat er geen werkgever is die hem (en cs) in dienst wil hebben, ergo conclusio…
    Diezelfde slechte maatschappij die hem voedt, waar hij zich zo tegen afzet. Je moet maar durven.

  22. 🕔 14:41, 11.okt 2012

    Cumlaude afgestudeerd

    Leg deze even uit. Want ik snap hem niet. Maar dat zal geheel aan mij liggen.

    @Pim: waarom mogen ze niet bij de politie of bij de overheid werken en waarom mogen ze niet zeggen wat ze willen? We leven tenslotte in een democratie.

    Waarom zoveel politie inzet bij demonstratie, terwijl er geen geweld gaande is. Ik wil niet zeggen dat ik persé met deze partij eens ben. Maar toch.

    Heb je weleens met ze gesproken?

  23. 🕔 21:58, 13.okt 2012

    Niels

    De man met de tattoos is een ex bouwvakker die zijn baan is ingepikt door arbeiders die hier niet horen. Elke bouwvakker heeft tattoos. Niks A-Sociaal aan. Constant Kusters is ( of misschien zelfs eigenlijk was ) de enige oplossing voor ons volk en vaderland. Helaas is ons hele Nederlandse volk blind en zal pas wakker worden als wij Nederlanders echt niets meer te zeggen hebben hier. Jammer dat er altijd de link wordt gelegd met de zogenaamde slechte Neo Nazi’s. Laat de crisis maar lekker doorzetten. Meer allochtonen die hier de boel verzieken, meer Oostblokkers die Nederlanders hun banen afpakken. Nog meer hogere boetes uitdelen. Nog meer cameras op straten om iedereen af te leggen. Meer regeltjes. Meer geld afpakken van de hardwerkende burgers. Elke oorlog begint met een crisis. Oude bejaarden hun centjes afpakken. Wat maakt het uit. Hoe erger hoe beter. Alleen Constant Kusters kan hier wat aan veranderen. Een paar man aan het front…maar echte helden!!

  24. 🕔 22:44, 13.okt 2012

    Dikke Leo

    De man met de tattoos is een ex bouwvakker die zijn baan is ingepikt door arbeiders die hier niet horen. Elke bouwvakker heeft tattoos. Niks A-Sociaal aan. Constant Kusters is ( of misschien zelfs eigenlijk was ) de enige oplossing voor ons volk en vaderland. Helaas is ons hele Nederlandse volk blind en zal pas wakker worden als wij Nederlanders echt niets meer te zeggen hebben hier. Jammer dat er altijd de link wordt gelegd met de zogenaamde slechte Neo Nazi’s. Laat de crisis maar lekker doorzetten. Meer allochtonen die hier de boel verzieken, meer Oostblokkers die Nederlanders hun banen afpakken. Nog meer hogere boetes uitdelen. Nog meer cameras op straten om iedereen af te leggen. Meer regeltjes. Meer geld afpakken van de hardwerkende burgers. Elke oorlog begint met een crisis. Oude bejaarden hun centjes afpakken. Wat maakt het uit. Hoe erger hoe beter. Alleen Constant Kusters kan hier wat aan veranderen. Een paar man aan het front…maar echte helden!!

    Er is helaas geen Hollander meer die fatsoenlijk een hamer vast kan houden.

  25. 🕔 5:44, 14.okt 2012

    Carpe Diem

    De man met de tattoos is een ex bouwvakker die zijn baan is ingepikt door arbeiders die hier niet horen. Elke bouwvakker heeft tattoos. Niks A-Sociaal aan. Constant Kusters is ( of misschien zelfs eigenlijk was ) de enige oplossing voor ons volk en vaderland. Helaas is ons hele Nederlandse volk blind en zal pas wakker worden als wij Nederlanders echt niets meer te zeggen hebben hier. Jammer dat er altijd de link wordt gelegd met de zogenaamde slechte Neo Nazi’s. Laat de crisis maar lekker doorzetten. Meer allochtonen die hier de boel verzieken, meer Oostblokkers die Nederlanders hun banen afpakken. Nog meer hogere boetes uitdelen. Nog meer cameras op straten om iedereen af te leggen. Meer regeltjes. Meer geld afpakken van de hardwerkende burgers. Elke oorlog begint met een crisis. Oude bejaarden hun centjes afpakken. Wat maakt het uit. Hoe erger hoe beter. Alleen Constant Kusters kan hier wat aan veranderen. Een paar man aan het front…maar echte helden!!

    En hoe komt het dat de ”allochtonen” zijn/hun baan hebben afgepakt ?

    Zou het misschien komen doordat het slecht met de economie gaat, mensen niet altijd even veel meer hebben te besteden. Je moet je aanpassen aan de economie. Net als in Duitsland bijvoorbeeld, mensen hebben niet veel te besteden dus halen de restauranten hun prijzen wat omlaag zodat ze toch nog open kunnen blijven en bezoekers blijven aantrekken.

    Waar vroeger iemand bijvoorbeeld 25 euro of 20 euro per uur kreeg voor een klus , daar moeten ze misschien maar genoegen nemen met 12 14 euro . of zelfs 10. En niet gaan zeiken. Als jij een verbouwing wil in je huis maar je kan het je niet veroorloven voor de 20 euro per uur ( dit is een voorbeeld) en een of andere pool kan he took doen voor minder en ook nog eens goed dan kies je daarvoor. En jij zou dat ook doen . Die mensen komen hier heen omdat er een vraag is naar goedkoper arbeid. Deze mensen verliezen hun baan doordat ze te veel zeiken en niet meer weten wat werken voor je geld is. En mede door de overheid die het zzpers moeilijk maakt.

  26. 🕔 9:20, 14.okt 2012

    Pim

    De man met de tattoos is een ex bouwvakker die zijn baan is ingepikt door arbeiders die hier niet horen.

    Dir buitenlandse arbeide heeft enkel gesolliciteerd en is aangenomen.
    Ik verbaas me wel eens over het verwijt aan buitenlanders.
    Is die Nederlandse werkgever die zijn zakken (extra) vult, de winst vergroot, over de rug van die buitenlandse arbeider niet de oorzaak?
    Maar er is kennelijk maar weinig nodig om een buitenlandse werknemen die nota bene werkt voor zijn salaris ergens van te beschuldigen en het nationaal socialisme aan te wakkeren in bepaalde Nederlanders.

    Elke bouwvakker heeft tattoos. Niks A-Sociaal aan. Constant Kusters is ( of misschien zelfs eigenlijk was ) de enige oplossing voor ons volk en vaderland. Helaas is ons hele Nederlandse volk blind en zal pas wakker worden als wij Nederlanders echt niets meer te zeggen hebben hier.

    Niet het Nederlandse volk is blind….zijn aanhangers zijn blind.

    Jammer dat er altijd de link wordt gelegd met de zogenaamde slechte Neo Nazi’s.

    Kijk nou eens goed naar die foto’s.
    De symbolen, kledingdracht en -stijl, haardracht, zelfs de houding van de ‘vaandel’dragers.
    Wie is er nu blind?

    Laat de crisis maar lekker doorzetten.

    Wat nou crisis? Het is nog niet 1/10 van de crisis in de Tweede Wereldoorlog.
    Praat jezelf en anderen die er gevoelig voor zijn lekker in de put.
    De meesten die een crisis ervaren hebben 1 of meer (top)hypotheken, roken, drinken, hebben een smartphone, LED of LCD TV, gaan 1 of 2 keer per jaar op vakantie.
    En als dan je baan of relatie wegvalt wordt dat aan andere verweten of aan een crisis.
    In de spiegel kijken is altijd moeilijk…

    Is het niet de schuld van de (Nederlandse) tussenpersoon die de hypotheek aansmeerde?
    Van je (Nederlandse) werkgever? Van de nieuwe partner van je ex?
    Nee…van de buitenlanders.

    Meer allochtonen die hier de boel verzieken, meer Oostblokkers die Nederlanders hun banen afpakken. Nog meer hogere boetes uitdelen. Nog meer cameras op straten om iedereen af te leggen. Meer regeltjes. Meer geld afpakken van de hardwerkende burgers. Elke oorlog begint met een crisis. Oude bejaarden hun centjes afpakken. Wat maakt het uit. Hoe erger hoe beter. Alleen Constant Kusters kan hier wat aan veranderen. Een paar man aan het front…maar echte helden!!

    Helden? Klaplopers! Ga solliciteren in plaats van demonstreren.
    Ik herinner me nog een project in de tuinkassen. Van de honderden banen werden er maar een handvol ingevuld. klikkerdeklik.

  27. 🕔 11:35, 14.okt 2012

    petertje

    Helden? Klaplopers! Ga solliciteren in plaats van demonstreren.
    Ik herinner me nog een project in de tuinkassen. Van de honderden banen werden er maar een handvol ingevuld. klikkerdeklik.

    Ligt aan ons ,zijn hele normale mensen en bereid om iedere baan aan te nemen..Echte helden,pppfff…Te ziek voor woorden als je daar in gelooft..

  28. 🕔 9:29, 16.okt 2012

    Cumlaude afgestudeerd

    @Niels of ben je misschien Niehielist?

    De man met de tattoos is een ex bouwvakker die zijn baan is ingepikt door arbeiders die hier niet horen. Elke bouwvakker heeft tattoos. Niks A-Sociaal aan. Constant Kusters is ( of misschien zelfs eigenlijk was ) de enige oplossing voor ons volk en vaderland. Meer geld afpakken van de hardwerkende burgers. Elke oorlog begint met een crisis. Oude bejaarden hun centjes afpakken. Wat maakt het uit. Hoe erger hoe beter. Alleen Constant Kusters kan hier wat aan veranderen. Een paar man aan het front…maar echte helden!!

    Ik weet zeker dat mensen met je eens zijn, alleen dit niet durven te zeggen. Dan wordt men meteen als fascist uitgemaakt.

    Effe wat anders Niels: Ga je binnenkort nog naar Apeldoorn voor een bijeenskomst? Had een uitnodiging per mail ontvangen.

  29. 🕔 20:16, 27.feb 2013

    Zipp

    @ Cumlaude mongooltje.

    Jij bent zo goed in de Nederlandse spelling.
    Ga toch weg, je kan nog geen twee fatsoenlijke zinnen schrijven.

  30. 🕔 9:58, 07.mei 2013

    Topfunctie

    @Zipp hersenloos:

    Ik ben benieuwd naar onze Duitse zuster volksheldin Beate Zschäpe. Hopelijk wordt ze vrijgesproken, want het is een politiek proces.

Plaats een reactie

Op District8.net geven wij u de mogelijkheid om te reageren.
(Disclaimer, copyright en de huisregels)

Voordat uw reactie zichtbaar is op de website zal uw reactie eerst bekeken worden door de redactie van District8.net

Zoek op onze site

Recente reacties

Jacco

Jacco

Voetbal & hooliganisme zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden.

BEKIJK ARTIKEL
Martin van Viersen

Martin van Viersen

De politie kwam vandaag bij mij en vele andere buurtbewoners

BEKIJK ARTIKEL
Harrie Wevert

Harrie Wevert

Wederom een lage inzet van politie! Geen zichtbaar sporenonderzoek of

BEKIJK ARTIKEL
Janny

Janny

ik vind het geweldig dat jullie die troep hebben op

BEKIJK ARTIKEL
Willem 2

Willem 2

Beetje lul verhaal Henk..,hij had er als brom scooter niet

BEKIJK ARTIKEL
Henk

Henk

Je moet je schamen Enes van Domino's. Ook na het

BEKIJK ARTIKEL
Ome Jan

Ome Jan

Drie bier voor de houtzagerij..

BEKIJK ARTIKEL

Facebook.com/District8.net